,

10 iemesli, kāpēc SEO ir tas pats, kas fitness

Tāpat kā formas iegūšana, iekļūšana augstās vietās meklējumprogrammu rezultātos prasa laiku. SEO salīdzināšana ar fitnesu ir labs veids, kā izglītot klientus un iesācējus SEO jomā.

SEO industrijā strādājošie un profesionāli fitnesa treneri noteikti pazīst to neveiklo brīdi, kad klients pieprasa garantētu rezultātu – beigās saprotot, ka tāds neeksistē. Tas liek vilties, bet diemžēl, tā ir patiesība.

seo

SEO un sporta industrijai, sākotnēji, šķiet ir maz kopīga. Tomēr, padomājot vēl, abas industrijas gandrīz vai atspoguļo viena otru, ja ir runa par godīgu gaidu menedžmentu.

  1. Pirmkārt, gan SEO, gan fitnesā nepastāv nekādas garantijas. Konsultants vai treneris var darīt daudz plānošanas un realizēšanas ziņā. Tomēr tas, vai smagais darbs, kas ieguldīts mājas lapas uzlabošanā vai svara zaudēšanā, atmaksāsies, ir paša klienta rokās.
  2. Abās jomās viss ir atkarīgs no izturības un ilgtermiņa plāna ievērošanas. No īslaicīga optimizācijas projekta būs tieši tik pat liela (pareizāk sakot – maza) jēga kā no viena treniņa.
  3. Nopietni sportisti un SEO speciālisti piekritīs tam, ka nepastāv „īsie ceļi”, kuru dēļ nerastos nopietni blakus efekti. Pasaulē nepastāv maģiskas zāles, kas sliņķi pārvērstu par atlētu, un nepastāv arī tādi rīki, kas slikti veidotu mājas lapu pēkšņi paceltu meklējumu rezultātu augšgalā (vismaz ne uz ilgu laiku). Rezultāti ir atkarīgi no smaga darba.
  4. Uzturs ir ļoti svarīgs. Tu vari izplānot perfektu treniņu grafiku, tomēr tas neradīs vēlamos rezultātus, ja sportists nesekos līdzi savam uzturam. Tāpat arī laba mājas lapu optimizācija nebūs pietiekama, ja to aizkavēs sliktas kvalitātes saišu veidošana. Slikts uzturs, tāpat kā sliktas saišu veidošanas rezultāti negatīvi ietekmēs visu mājas lapas performanci.
  5. Sportā ķermeņa tips lielā mērā nosaka to, cik tālu sportists var iet. Reti kuram cilvēkam ir perfekts ķermenis, kuram nepieciešama tikai neliela piepūle, lai to uztrenētu, tāpat kā reti kurai mājas lapai ir lielisks unikālais pārdošanas piedāvājums – ievērojams produkts vai pakalpojums, kas pēkšņi liks kļūt populāriem. Dažreiz tam var tikt pāri. Tomēr, daudziem cilvēkiem un mājas lapām nemaz nav tā, kas tos padarītu par Nr. 1.
  6. Mājas lapu optimizācija un trenēšanās dažreiz var būt nomācoša pieredze, jo pasaule nevar apstāties uz vietas, un ir iespēja, ka kāds cits (vai konkurējošā mājas lapa) tāpat sniegs labākus rezultātus, neatkarībā no tavām pūlēm. Tāpēc nākamais punkts ir būtisks ilgtermiņa veiksmei.
  7. Motivācija ir ļoti svarīga. Atzinums no citiem nav laba motivācija treniņam. Sportā virzīšanās pretī sabalansētam dzīvesveidam ir daudz ilgtspējīgāks iemesls, lai turpinātu trenēties. Optimizācija ne vienmēr realizēsies vēlamajā organiskajā meklējumu redzamībā. Optimizēt mājas lapu dedzīgiem lietotājiem – vai lieliska tiešsaistes biznesa attīstībai – negarantē veiksmi meklējumprogrammās, bet palīdz īstermiņa šķēršļu pārvarēšanā.
  8. Gan fitnesa programmās, gan SEO ir būtiski mērīt progresu. Panākumus nav iespējams sasniegt bez statistikas un rādītājiem, kam sekot līdzi.
  9. Tāpat kā fizisks treniņš, SEO ar laiku prasa nedaudz vairāk par fokusēšanos un dažiem rīkiem – skrienamo apavu pāri un Google Search Console.. Abas jomas pieprasa advancētākus rīkus, lai turpinātu progresēt laika gaitā. Specializēts sirdsdarbības mērītājs atlētam ir tas pats, kas MajesticSEO vai Onpage.org ir apņēmīgam mājas lapas īpašniekam un profesionālam SEO speciālistam.
  10. Gan sportā, gan SEO jomā ir aktuāls tas pats teiciens: ja tas izklausās pārāk labi, labi būtu īstenība, visdrīzāk tas ir pārāk labi, lai būtu īstenība.

Tāpat kā ar fiziskiem treniņiem sportistam, ilgtermiņa mājas lapu optimizācija zīmoliem lielā mērā ir saistīta ar izvairīšanos no (mājas lapas) veselības riskiem un fokusa saglabāšanu uz pareizo mērķi.

Visbeidzot, ir vēl viena lieta, kas ir kopīga SEO un fitnesā: jo vairāk tas kļūst par ieradumu un regulāru rutīnu, jo ir lielāka iespēja, ka tu sasniegsi tik labus rezultātus, kādus pat nebiji gaidījis iepriekš.